luni, 8 mai 2017

Haihui printre cuvinte

1. „I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea răbdare și El mi-a spus: «Răbdarea este un derivat al durerilor, ea nu se acordă, ea se învață».”
2. „I-am cerut lui Dumnezeu să-l vindece pe copilul meu bolnav și El mi-a spus: «Spiritul său este întreg, iar corpul său este trecător».”
3. „I-am cerut lui Dumnezeu să îmi îndepărteze obișnuința și el mi-a spus: «Nu eu trebuie să ți-o îndepărtez, ci tu trebuie să renunți la ea».”
4.„I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea fericire și El mi-a spus:«Eu îți dau binecuvîntare. Fericirea este în tine».” 
(din apoftegmele Sfinților Părinți ai Pustiei)

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...