joi, 20 ianuarie 2022

Clin d'oeil

Un tren mergea liniștit pe calea ferată. 
Brusc, o ia la dreapta, iese de pe șine și o ia prin arătură: porumb, pădure, cartofi, lucernă, iar porumb, iar pădure, iar cartofi, iar lucernă și, în sfîrșit, se reîntoarce pe calea ferată și-și continuă drumul mai departe. La prima stație, pasagerii, ușor nelămuriți, merg la mecanic să vadă ce s-a întîmplat.
Mecanicul le povestește, calm, ce s-a petrecut:
– Era unul, la vreo 200 de metri, care-și făcea nevoile pe calea ferată. Ce era să fac?
Un pasager ofuscat îi zice:
– Trebuia să-l calci pe idiot!
Mecanicul îl lămurește:
– Păi asta am și făcut. Dar abia în lucernă l-am ajuns!

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...