miercuri, 5 februarie 2020

Linii moi...

Tot ce trebuie să ştiu despre viaţă am învăţat din legenda biblică a Arcei lui Noe. Și anume:
Unu: nu trebuie să pierd barca...
Doi: întotdeauna am ținut cont de faptul că toţi sîntem în aceeaşi barcă...
Trei: mi-am făcut planuri în avans; când Noe şi-a construit Arca, nu ploua ...
Patru: cînd voi avea 600 de ani, e posibil să-mi ceară cineva să fac ceva cu adevărat important...
Robert Wyatt
Cinci: nu ascult criticile; merg înainte cu treaba pe care am de gînd s-o duc la bun sfîrșit...
Şase
: îmi construiesc viitorul pe premise înalte...
Şapte: de dragul siguranţei, încerc, pe cît posibil, să călătoresc în tandem...
Opt: am constatat, deseori, că viteza nu constituie un avantaj; melcii se aflau pe Arcă alături de gheparzi...
Nouă: cînd sînt stresat, călătoresc pe apă o perioadă...
Zece: Arca a fost construită de amatori; Titanicul, de profesionişti...
p.s. Cred că ciocănitoarea n-ar trebui să intre niciodată în calculele mele!

Niciun comentariu:

Jurnal de-a bușilea

Cu vreo treizeci și cinci de ani în urmă, făcea parte dintr-un grup de tineri care, cu toate că nu prea ştiau cu ce se mănîncă gazetăria, au...