luni, 30 mai 2022

Goange

Femeia este o fiinţă pe care Dumnezeu a lăsat-o pe pămînt după chipul şi asemănarea lui, deşi toţi bărbații o preferă după chipul şi asemănarea lui Nicole Kidman.

De fapt şi femeia este tot un fel de Dumnezeu, căci pe pământ e atotputernică. Nimic nu se face fără ea…Nici politică (vezi doamna Merkel), nici vîlvă (vezi doamna Hillary Clinton), nici miliarde (vezi doamna Rotschild) și nici copii (vezi mama).

Femeile sunt de două feluri: tinere şi foarte tinere. Cele mai în vîrstă intră în categoria „femei bine”. „Femeile bine” sunt acelea care au împlinit 50 ani şi ele zic că merg pe 39 (cum zice tataie). Oricum, la femei nu are importanţă vîrsta, ci cosmeticele, fiindcă am citit eu pe ale mamei, că fiecare acoperă între 2 și 5 ani. Aşa că, după un calcul foarte simplu, dacă o femeie foloseşte 20 de cosmetice simultan (cum e o prietenă a lui mamaie), poţi să spui despre ea că nici nu s-a născut încă, deşi ea primeşte deja pensie.

Femeia este subiectul celor mai multe cîntece de dragoste, de aceea dragostea este întotdeauna cu cîntec. Tataie îmi spunea că fără femei nu se poate trăi, iar cu femei este imposibil de trăit.
Cea mai mare calitate a femeii este averea. Cel mai mare defect al femeii este maică-sa. Dar aşa cum inventatorii au inventat avionul fără pilot și pistolul cu amortizor, tot aşa am auzit că se fac cercetări pentru o altă invenţie: averea fără nevastă şi soţul fără soacră. Nu mă pricep foarte bine, dar cel care va pune la punct aceste două mari invenţii, va primi Premiul Nobel pentru pace, mi-a explicat odată unchiul Costel.

Femeile sînt de genul feminin, deşi multe poartă pantaloni, după cum unii bărbați sînt de genul masculin, deşi mulți poartă şorţ de bucătărie. Ca tata și unchiul Costel.

Femeia, se spune într-o poveste, s-a născut din coasta unui bărbat. De aceea se pricepe atît de bine să mişte şoldurile (tot unchiul Costel mi-a spus, dar era cam abțiguit, că băuse vreo 5-6 țuici cu tata). Am citit undeva că prima femeie care a păcătuit se numea Eva. A doua femeie au fost toate celelalte. Cică Eva asta a păcătuit cînd l-a muşcat pe șarpe, în loc să-l sărute! Sau ceva de genul ăsta...
Din meditațiile lui Gigel (clasa a VI-a) despre femei

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...