miercuri, 29 mai 2019

Haihui printre cuvinte


Aida

aveam colecții de fluturi și de pietre
aranjate pe culori
și pe stări
făcusem un fel de dicționar interior
și traduceam tot ce nu aveam voie să spun
în culori de pietre și fluturi
fratele meu avea colecții de nasturi și de timbre
era mai mare cu doi ani

nu le-am putut lua cu noi
când am plecat în Suedia

uneori
mă gândesc că au rămas intacte
și că sunt încuiate într-o cameră din casă
în care nu avem voie să intrăm

și uite-așa
am învățat rapid să ieșim din zona noastră de confort
eram antrenați pentru a face față vestului

Miruna Vlada

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...