joi, 23 mai 2019


Un psalm al lui David 
(13)
1. Până când, Doamne, mă vei uita neîncetat?
Până când Îţi vei ascunde Faţa de mine?
2. Până când voi avea sufletul plin de griji
și inima plină de necazuri în fiecare zi?
Până când se va ridica vrăjmașul meu împotriva mea?
3. Privește, răspunde-mi, Doamne, Dumnezeul meu!
Dă lumină ochilor mei, ca să n-adorm somnul morţii,
4. ca să nu zică vrăjmașul meu: „L-am biruit”
și să nu se bucure potrivnicii mei când mă clatin!
5. Eu am încredere în bunătatea Ta,
sunt cu inima veselă din pricina mântuirii Tale:
6. cânt Domnului,
căci mi-a făcut bine!

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...