joi, 13 iunie 2019

Filmoteca de dinamită

În ce mă privește, mă socotesc mai mult decît norocos că l-am cunoscut personal (pe Alexandru Dragomir - n.m. B.-L. S.), ca și pe Constantin Noica, Alexandru Paleologu, P. Benedict Ghiuș, N. Steinhardt, Sergiu Al-George, Andrei Scrima, Mihail Șora, Ion Frunzetti, Eugen Schileru, Petru Creția. Nu știu ce-aș fi devenit fără ei și nu știu cum se descurcă tinerii de azi fără asemenea întîlniri transfiguratoare...”
Andrei Pleșu
(„Alexandru Dragomir despre politica (noastră)”

Astăzi, un prim episod (filmic) despre una dintre aceste personalități transfiguratoare: Nicolae Steihardt (părintele Nicolae de la Rohia)


Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...