vineri, 21 septembrie 2018

Haihui printre amintiri...

Florin Iaru
Poza asta are o istorie foarte complicată și stranie, unii ar spune rău prevestitoare. Chipul lui Nino e incomplet. Tudor Jebeleanu ajunsese la capătul rolei. A tras maneta, aparatul a armat, dar filmul ajunsese la capăt, fără ca tragerea să fie completă. A declanșat, totuși. Partea stranie e că Nino a murit primul. La 50 de ani.”
Mircea Cărtărescu
22 august 1981. Una dintre cele mai importante zile din viața mea. Totuși, în jurnal n-am notat atunci decât atât: Am făcut fotografii pentru Aer cu diamante într-un parc de locomotive cu aburi antediluviene”.
(sursa: pagina de facebook a lui Mircea Cărtărescu)
N.B.
Nino, primul din stînga, a murit primul, într-adevăr... Traian, primul din dreapta, a murit ultimul...

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...