vineri, 1 iulie 2016

Haihui printre cuvinte

Mă gîndesc ca acum, la bătrînețe, să mă apuc și io, în sfîrșit, de afaceri în stil mare (vezi fotografia alăturată). La care afaceri (cu stil cu tot), mărturisesc cu mîna pe inimă, m-am gîndit îndelung... Drept pentru care, cred că n-ar fi rău s-o pun, pentru început, de-o făbricuță de îmbuteliat apă chioară (a.k.a. apă de ploaie), pe care-aș boteza-o „La Cișmeaua lu’ Nea Nelu”, ca un fel de omagiu adus preocupărilor hidrologice de tinerețe ale ipochimenului, ex-președinte al Romanelei... Mi-aș mai trage și o carmangerie, pentru prepararea & comercializarea exclusiv a cărnii de oaie capie, pe care aș boteza-o „La Berbecu' Becali”. Pe care aș cupla-o cu o crescătorie de măgari (patrupede cu mintea odihnită, încăpățînate, foarte tăcute, docile, extrem de folositoare omului și care nu ridică absolut nici un fel de pretenții), căreia – prin deposedarea filosofului Buridan de celebra sintagmă, și atribuirea ei președintelui nostru – i-aș zice „La măgaru lu' CiușKlaus”. Aș mai avea și alte asemenea idei de afaceri dar, deocamdată, le țin secrete. Nu de altceva, dar odată cu trecerea timpului am constatat că, atunci cînd ai vreo idee, neapărat tre' s-o țin sub cheie!

(foto: © Bogdan-Lucian Stoicescu)


Niciun comentariu:

Jurnal de-a bușilea

Cu vreo treizeci și cinci de ani în urmă, făcea parte dintr-un grup de tineri care, cu toate că nu prea ştiau cu ce se mănîncă gazetăria, au...