miercuri, 5 iunie 2024

Planeta giganților

Alfredo „Al” James Pacino 84!

„Serpico” (1973), 
regia Sydney Lumet
„Dacă aveţi nevoie de mine, 
mă găsiţi tot acolo unde eram
 cînd nu aveaţi nevoie de mine.”

„Nu cred că am regrete,
 ştiu de unde vin şi,
 cînd mă gîndesc la viaţa mea,
 la povestea mea,
 cred că am avut noroc.”

„Tuturor ne place să fim în centrul atenţiei. 
Tuturor ne place să se ştie despre noi
 şi răspundem atunci cînd sîntem apreciaţi. 
Mulţi ani am fost un anonim. 
Am cunoscut, aşadar, şi cealaltă parte
 şi sînt recunoscător… 
Cred că faima este o parte a vieţii
 cu care am învăţat să trăiesc.”
 

Niciun comentariu:

Bibliophilia

  O victimă (fericită) a cărților: Karl Lagerfeld „Cărțile sunt cel mai puternic drog,  dar care nu prezintă nici un pericol în cazul unei s...