luni, 6 februarie 2023

Goange


În sfîrșit, iarna mult așteptată și dorită a sosit. Dar, ca de fiecare dată, și-n 2023 ne-a luat pe nepregătite: ger, viscol, trenuri întîrziate și drumuri blocate de nămeți. Însă ca niciodată, anul acesta, pe șoselele înzăpezite au apărut și tot soiul de creaturi mutante, precum namila asta pe care am întîlnit-o și fotografiat-o eu dar pe care, profitînd de iuțeala cu care m-am furișat și de nebăgarea ei de seamă, am reușit s-o evit la timp și să scap cu fața curată…
Sînt stăpînit, totuși, de un sentiment straniu, chiar ciudat: parc-am mai văzut cîndva, undeva, jivina asta… Sau poate doar am visat? Ori o fi vreun nou utilaj de deszăpezire ținut secret de băiuțeii noștri de la drumuri? Io, totuși, sînt tentat să cred c-am visat că visez. Vorb-aia: vis de voi visa, vis va…«rămînea»!

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...