duminică, 26 decembrie 2021

Altițe & Bibiluri


„Am plâns deja de mii de ori moartea mamei, sunt obișnuit cu asta, am consumat-o dinainte.
E de mirare că mi-au rămas atîtea lacrimi.

Metamorfozele iubirii...
Încă din copilărie, dragostea pentru mama se materializa în obsesia de a nu o pierde.
Acum această dragoste înseamnă tristețe.

Nu m-am exprimat bine mai înainte. Nu mă temeam că voi rămâne orfan, ci să nu i se întâmple ceva rău mamei. Nu la mine, la ea mă gândeam.

Nu o mamă îmi lipsește, ea îmi lipsește.

Dacă despre mama nu am o primă, am în schimb, de acum, o ultimă amintire.”
Éric-Emmanuel Schmitt 
(„Jurnalul unei iubiri pierdute”)

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Remember Shakti Saturday Night in Bombay (live, 2001) John McLaughlin  (chitară) Zakir Hussain  (tabla) U. Srinivas  (mandolină) Shankar Mah...