marți, 23 iulie 2019

Clin d'oeil

Sexologii ne spun mereu cîți oameni mor anual din pricina alcoolului. Oare chiar să nu-și imagineze și cîți se nasc din cauza lui?
*
O gravidă se întîlnește pe holul maternității cu Ileana Cosînzeana.
- Ce faci tu, aici, Ilenuță, dragă?
- Am venit să „făt frumos”, scumpo! 


Unde-o să mă văd peste cinci ani? Păi, dacă nu inventează ăștia, ceva, între timp, tot în oglinda mea din baie!
*
Este extrem de greu să găsești un prieten amuzant, deștept, iubitor, sexy, generos! Sfatul meu: faceți bine și nu mă ratați!
*
Efectul Halep
17 copii de romi au fost, de curînd, botezați Wimbledon și  Wimbledoana

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...