marți, 23 ianuarie 2018

Creme, văpseluri, sulimanuri

Am un vecin, ieșit recent la pensie de la un institut de cercetare. 
Om stilat, finuț și cu foooooarte mult umor.
Deunăzi, l-am întrebat cu ce își omoară timpul de cînd este la pensie.
Mi-a răspuns foarte serios că lucrează la Tratamentul aqua-termal al materialelor ceramice și din aluminiu într-un mediu controlat
Am făcut ochii mari, admirativ din cale-afară... Însă văzînd stupefacția mea, omul s-a simțit dator să-mi traducă sintagma, zîmbind șugubăț. Așa am aflat io că, de fapt,  el spăla vasele în bucătărie cu apă caldă, sub supravegherea drăgăstoasă a soției!

Niciun comentariu:

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...