vineri, 19 ianuarie 2018

Clin d'oeil

Într-o recentă emisiune la un post tv , dl Cristian Tudor Popescu, reputat jurnalist și scriitor, printre alte remarci, unele de bun simț, altele mai mult sau mai puțin la locul lor, face și o apreciere estetică de-o plasticitate frizînd grotescul, care m-a lăsat bouche bée...
Cică doamna Vasilica Dăncilă, actuala propunere de premier (era să zic premieră), ar semăna la podoaba capilară cu aceea a unui mamifer simpatic, numitul simian pavianul cu mantie, o specie aflată pe cale de dispariție...


Dacă atunci cînd l-am văzut prima oară pe dl Mihai Tudose, gîndul m-a dus, instantaneu, la celebrul locotent klingonian Worf (asta pentru că-s fan „Star Trek”), asociația pe care o face dl CTP, chiar m-a luat prin surprindere. Mi-s drage aceste creaturi din care adepții teoriei lui Darwin susțin că ne-am trage, dar gîndul nu m-a dus chiar așa de departe!

Bref, se pare că pendulăm între klingonieni și simieni! 

Ce-o mai fi pentru noi, vai de creierul capului nostru, ʼom trăi și-om vedea, vorba meteorologilor... 



Un comentariu:

Unknown spunea...

Ha, ha, ha! Misto!

Vise & amintiri

„ M i-am pierdut bunicii și părinții, nu mi-am întemeiat propria familie, n-am copii și mă amăgesc că am prieteni (acele personaje cu care m...