joi, 18 iunie 2009


Hai-hui printre cuvinte (3)

Zori de zi dilematici

Dimineaţă umedă şi neguroasă. Presărată cu burniţă cenuşie. În drum spre bibliotecă, mă opresc la chioşcul de ziare. Dacă e vineri, e Dilema. Şi nu oricare, ci chiar numărul aniversar. Aşadar, zic:

- Bună dimineaţa. Dilema a sosit?

- Da. Imediat.Tocmai acum o fac!!?? (cum anume “o face”, nu pot pentru ca să pricep; mi se sparie gândul, vorba cronicarului…)

Chioşcarul îmi întinde o revistă. Cam murdară şi boţită bine.

- Rogu-vă, nu aveţi, cumva, alta mai în fire?

- Ba da. Alegeţi. Poftiţi…

Îmi întinde prin borta din geam încă două exemplare, aflate cam în aceeaşi stare. Mă rog. Aleg, poftesc… Întreb, într-o doară:

- Doar trei exemplare primiţi?

- Doar trei, dom’le, că e o revistă cerută doar de cititori!

No comment.

Scuzaţi. Pardon. O iau şi plec.

Bogdan Stoicescu

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită (remember the old times...)

Tull. Jethro Tull. Live at Tampa Stadium (1976) Îi ascultam de ceva timp, nu cu mult înainte de 1976-1977 (epoca de cînd datează concertele ...