joi, 15 februarie 2018

Memento


Victor Rebengiuc 
85!

Zilele trecute, dragul nostru maestru a împlinit 85 de ani. Cum altfel putea să-și sărbătorească impunătoarea vîrstă, altfel decît pe o scenă (a Teatrului Național, de data aceasta)? Alături de soția sa, Mariana Mihuț, în piesa lui Eugen Ionescu, „Regele moare”.
Prilej cu care a adresat colegilor și publicului, vădit emoționat, cîteva cuvinte: 
Am vrut să joc în seara asta. E un cadou pe care mi l-am făcut mie însumi. Am vrut să fiu alături de colegii mei pe care îi iubesc foarte tare. Îmi place rolul acesta, am vrut să il joc de ziua mea. Îmi place piesa, îmi plac regizorii care au pus piesa în scenă. Îmi plăceți dumneavoastră și am vrut să sărbătoresc împreună cu dumneavoastră această cantitate de ani nesperată din punctul meu de vedere. Nu m-am gândit niciodată ca o să ajung până aici, dar dacă am ajuns, am zis hai să joc.

N.B. Un interviu cu maestrul Victor rebengiuc pe SCENA 9
Mulțumiri din inimă prietenului 
Liviu Antonesei (https://antoneseiliviu.wordpress.com/)
pentru semnalare.


Niciun comentariu:

Jurnal de-a bușilea

Cu vreo treizeci și cinci de ani în urmă, făcea parte dintr-un grup de tineri care, cu toate că nu prea ştiau cu ce se mănîncă gazetăria, au...