duminică, 3 decembrie 2017

Memento


Allen Stewart Konigsberg aka Woody Allen 
82! 

• Ţin mult la acest ceas. Mi l-a vîndut tatăl meu în ceasul morţii.
• Sînt un amant atât de bun, pentru că exersez mult de unul singur.
• La şcoală m-au dat afară din echipa de şah din cauza staturii.
• Singurul meu regret în viaţă e că nu sînt altcineva.
• Americanii nu aruncă gunoiul, îl transformă în televiziune.
• Nu cred în viaţa de apoi, dar mi-am luat un schimb de haine.
• Acasă eu sînt şeful. Nevastă-mea ia doar deciziile.
• SEXUL nu este un răspuns. SEXUL este o întrebare. DA este răspunsul.
• De şapte ani, soacră-mea ne vizitează de Crăciun. Anul ăsta facem schimbări: îi deschidem uşa.
(ziceri marca Woody Allen)


Niciun comentariu:

Memento

Jack Nicholson 87! Chinatown   (1974) Îmi place să fac filme și nu mă simt deloc obosit din pricina asta. Sînt un tip activ căruia-i place a...