marți, 12 septembrie 2017

Haihui printre cuvinte

„În ce mă privește, simt că trăiesc într-o Românie c.o.n.f.i.s.c.a.t.ă. Privesc la televizor, citesc ziarele, ascult discursurile politicienilor și mă simt s.t.r.ă.i.n. Mai toți își bat joc de «autonomia» mea intelectuală, de patriotismul meu, de nevoia mea de solidaritate. Fiecare luptă cîinește pentru cariera lui, pentru nebuloasa lui glorie, pentru îndreptățirea lui inviolabilă. Toți vor să aibă dreptate, pe socoteala liniștii mele, a bunei cuviințe naționale, a libertății gîndului meu. Dacă așa a ajuns să arate țara mea, atunci n-am nici o ezitare să cer, pentru sufletul meu, un dram de autonomie.
Andrei Pleșu

Niciun comentariu:

Muzicoteca de dinamită

Un festival legendar: «Isle Of Wight 1970» Isle Of Wight este o insulă situată în apele Canalului Mânecii, în sudul arhipelagului britanic, ...