joi, 15 iunie 2017

Haihui printre imagini (...și amintiri!)

O parte din fosta clasă a XII-D, promoția 1977, a Colegiului Național „Mihai Viteazul” din Ploesci. Împreună cu noi, draga noastră „dirigă”, profesoara Elena „Lili” Pătrașcu (de franceză, cum ziceam noi pe atunci), aproape neschimbată, aceeași prezență tonică, delicată, debordînd de șarm și gentilețe, grație căreia am rămas, pe viață, îndrăgostit de minunata limbă a Hexagonului... 
Sîmbătă, am trăit clipe de o mare bucurie lăuntrică alături de foștii mei colegi (pe cîțiva dintre ei nu-i mai văzusem de acum 40 de ani!), alături de care mi-am petrecut, cu siguranță, clipele cele mai frumoase și mai lipsite de griji ale adolescenței și tinereții mele...
Un gînd bun, o lacrimă de sare și una de vin curat, ca argintul strecurat, pentru cei cinci dragi colegi (printre ei și bunul meu coleg de bancă și prieten pentru totdeauna, Dan Levon Maganian) care au plecat spre tărîmuri numai de ei știute, hélas!, atît de timpuriu, dintre noi!
Vă îmbrățișez, dragii moșului dragi (SimonaMihaela-LuciaIrinaCorneliaElena, Mihaela, Iolanda, Mirela, Gabriela, Doina, CorneliaLaurentiu, Gabriel, Tom, Mircea,Toto, Emerich), să-mi trăiți o mie de ani și să rămîneți la fel de voioși și de tineri! 





Niciun comentariu:

Jurnal de-a bușilea

Apropo de arătat cu degetul (sau cu privirile) în sus (neapărat în sus, lucru pe care nu-l înțelesese niciodată!) cînd se vorbește despre Du...