miercuri, 10 mai 2017

Haihui printre cuvinte

1.„I-am cerut lui Dumnezeu să mă scape de durere și El mi-a răspuns: «Suferința ta te face să lași deoparte grijile lumești și te aduce mai aproape de mine».”
2.„I-am cerut lui Dumnezeu să crească în spiritul meu și El mi-a răspuns: «Tu trebuie să te crești pe tine însuți dar mă voi îngriji să fii roditor». 
3. „I-am cerut lui Dumnezeu, toate lucrurile care ar putea să-mi încînte viața și El mi-a răspuns: «Eu ți-am dat viața, așa că poți să te bucuri de toate lucrurile»”.
4.„ I-am cerut lui Dumnezeu să mă ajute să îi iubesc pe alții așa de mult cum mă iubește El pe mine și mi-a răspuns: « Ah, în sfîrșit, ți-a venit ideea cea bună! »”.
(din apoftegmele Sfinților Părinți ai Pustiei)

Niciun comentariu:

Altițe & Bibiluri

„Cred în Dumnezeu așa cum cred în răsăritul soarelui. Nu pentru că îl văd, ci pentru că văd tot ce atinge.” Clive Staples Lewis (1898-1963)