joi, 12 ianuarie 2017

Morgenspaziergang*


Ploieștiul la – 21 de grade.
Scrîșnetul zăpezii sub tălpi, aidoma scîrțîitului unui cui ruginit smuls dintr-o scîndură veche.
Ori poate e doar pîrîitul cojii oului de corb ce crapă-n cuib?
Doar Bunul Dumnezeu mai poate ști...
În autobuz, o liniște polară, de început de lume, te strînge-n chingile sarcofagului ambulant de gheață.

Efectul de iglu, dureros ca o pareză a zîmbetului...

* Celor care m-au întrebat de unde titlul acestei postări, le răspund, pe această cale, că el mi-a fost sugerat de piesa omonimă a grupului Kraftwerk, care, nu știu de ce, mi-a tot susurat în cap în timpul preumblării mele iernatice...













(fotografii de © B.-L.S.)

Niciun comentariu:

Memento

Jack Nicholson 87! Chinatown   (1974) Îmi place să fac filme și nu mă simt deloc obosit din pricina asta. Sînt un tip activ căruia-i place a...