vineri, 24 iunie 2016

Haihui printre cuvinte


„Ne-am căptușit cu modele false, modelul omului care reușește ușor, care se descurcă, care știe să facă bani. Ne-am pierdut moralitatea, manierele și educația. Am uitat să ne mai îmbrăcăm frumos, să ne mai purtăm elegant. Am pierdut – nu burghezia materială, ci burghezia spiritului, noblețea spirituală. Trăim azi într-un mediu semicultural și parvenit, impulsiv și brutal. Sîntem foarte departe de ce am fost cîndva...” 
George Enescu


George Enescu și Yehudi  Menuhin. Maestrul și discipolul...

GeorgeEnescu și Yehudi Menuhin intrpretează 
Concertul in re minor pentru doua viori și orchestră
de J. S. Bach






Niciun comentariu:

Jurnal de-a bușilea

Apropo de arătat cu degetul (sau cu privirile) în sus (neapărat în sus, lucru pe care nu-l înțelesese niciodată!) cînd se vorbește despre Du...